#165 'waiting for the night'

Cześć! Ostatnio trochę mnie tu nie było, wszystko ze względu na studia i zbliżającą się sesję, co średnio umożliwia mi pisanie dłuższych postów tutaj. Łapiąc jednak chwilę wolnego wracam od razu z gorącymi wieściami ze świata muzyki :)

źródło: facebook xxanaxx

1. XXANAXX opublikowali dziś swój kolejny utwór - 'Hurt me'! Naprawdę znakomite brzmienie, nie wiem jak oni to robią, ale totalnie porwali mnie swoją muzyką od momentu singla 'dissappear'. Świeżość, oryginalność, świetny wokal Klaudii, a każdy utwór ma w sobie pewien bardzo urzekający klimat. Mam nadzieję, że na długo już z nami zostaną, a wkrótce będziemy mogli pobiec do sklepu by kupić ich najnowszy krążek ;) Na końcu posta cały utwór dla was :)



źródło: facebook Nelly Furtado

2. Dziś w sieci pojawił się również teledysk do czwartego singla z płyty Nelly Furtado 'The Spirit Indestructible'. Singlem tym zostało 'Waiting for the night', które według mnie jest bardzo dobrym wyborem, tym bardziej, że promocja płyty nie do końca jej się udała! Muzycznie Nelly wciąż wymiata, utwory mają przemyślane brzmienie, bardzo szybko trafiają do odbiorcy, mają ciekawe teksty głównie o sile i radości z życia... Szkoda, szkoda, bo o Nelly powinno być teraz zdecydowanie głośniej. A co można powiedzieć o tym teledysku? Według mnie jest słabo... Wątpię, by w grę mogły wejść koszta spowodowane słabą sprzedażą płyty...  Może po prostu skończyły się jej pomysły? Można by tak gdybać w nieskończoność... W każdym razie jest to po prostu zwykły teledysk, nie porywający, a już na pewno niezachęcający do jego ponownego odtworzenia. Nie jest źle, ale szału też nie ma. Teledysk możecie obejrzeć na końcu posta.


źródło: facebook Kelly Clarkson

3. "People like us" będzie kolejnym singlem promującym płytę 'Greatest hits: chapter one', lecz na jego premierę w stacjach radiowych będziemy musieli jeszcze chwilę poczekać :) Sam utwór może jakoś niczym nie zaskakuje, aczkolwiek z drugiej strony niewiele mu można zarzucić... Cały utwór do odsłuchania na końcu posta :)


źródło: facebook Dido

4. Dzisiaj również światło dzienne ujrzała okładka najnowszej płyty Dido, zatytułowana 'Girl who got away'. Krążek ukaże się 4. marca tego roku, a pierwszym singlem promującym jest "Let us move on". Utwór dla przypomnienia na końcu posta. Myślicie, że uda jej się powtórzyć sukces jaki osiągnęła poprzednimi albumami? Być może zaskoczy nam czymś nowym i zrobi trochę szumu w rozgłośniach radiowych, ale nie wydaje mi się, by był to jakiś złoty strzał, czy coś w tym stylu. Nie ma wątpliwości jednak, że pod względem muzycznym Dido nigdy jeszcze nie zawiodła.



źródło: facebook Paramore

6. No i ostatnia informacja na dziś, aczkolwiek pewnie wszyscy dobrze już o niej wiecie! W poprzedniej notce dotyczącej powrotów muzycznych oraz świeżych premier 2013 roku na liście pojawił się m.in. zespół Paramore. Nie musieliśmy długo czekać! Już możecie odsłuchać krótką zapowiedź singla zatytułowanego 'Now'. Cały utwór dostępny będzie 22 stycznia, natomiast premiera płyty odbędzie się 9. kwietnia. Ja osobiście jaram się niesamowicie, długo kazali nam czekać na kolejny album! Na bank niejednokrotnie usłyszymy o nich w tym roku. Dla mnie jedna z najciekawszych premier tego roku! Video na końcu posta.


Wszystkich zapraszam na facebooka strony!
Kliknij 'Lubię to!' i bądź na bieżąco! 




Ps. A po prawej stronie kolejna ankieta! Jestem bardzo ciekawy premiera którego albumu zapowiadana na ten rok budzi wasze największe zainteresowanie... Głosujcie, im nas więcej, tym będzie ciekawiej ;)










Komentarze

  1. Nie wytrzymam do premiery tego paramore :| jeszcze tyle czekania

    OdpowiedzUsuń
  2. sesja [*]
    co do tego całego xxanaxxa. mam wrażenie, że jestem jedyną osobą, która się absolutnie nie jara. co więcej. hejtuje! zaczynając od nazwy (xanax to jakiś lek, poza tym te "modne" trójkąty i świadome bądź nie podobieństwo do xxyyxx), przez look zespołu (marina jak w pysk) i dziwną produkcję, na wokalu, który mnie denerwuje kończąc. wcale to aż dla mnie nie jest takie odkrywcze jak wielu ludzi się jara. ot, kolejny hit na eskę, o którym zapomnimy już w podsumowaniu roku. taki hejt :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Czekam na Twoją opinię! :)

Popularne posty