#117 Sabina Jeszka - WYWIAD

Sabina Jeszka - młoda, piękna, zdolna, finalistka programu 'Mam Talent', a w dodatku przesympatyczna osoba! Niedawno podzieliła się z nami swoim najnowszym singlem 'Good Times', który możecie posłuchać również po polsku. Jak talent show wpłynął na jej życie, czy możemy wkrótce spodziewać się płyty, czy jest szczęśliwa, z kim chciałby wystąpić, ale również o osiągnięciach poza granicami naszego kraju. Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie poniżej. Zainteresowanych zapraszam do lektury : )






1. Na początku muszę zapytać o to gdzie byłaś, jak Cię nie było? J  Mówię tutaj oczywiście o czasie po programie ‘Mam talent’? W mediach nie było nic o Tobie słychać aż do momentu wypuszczenia pierwszego singla : )

Po programie przeprowadziłam się od razu do Warszawy, żeby pracować nad swoim materiałem. Długo nie potrafiłam znaleźć ludzi, z którymi rozumiałabym sie muzycznie. Bardzo prosto jest zrobić coś szybko, byle jak, tyle, że moim zdaniem  to trzeba czuć, żeby móc potem obronić to co się zrobiło. Myślę, że dobrze się stało, że dopiero teraz wychodzą moje utwory,  ponieważ miałam też czas na poszerzenie swoich horyzontów muzycznych, zwiększyła się moja świadomosc na temat muzyki i tego co na ten moment chciałabym robić.

2. Jest już pierwszy singiel, a można powiedzieć, że nawet dwa, gdyż w 2 wersjach językowych. Zdradzisz nam kiedy możemy spodziewać się debiutanckiej płyty? Jaki będzie miała charakter? Czego możemy się po niej spodziewać?

Kiedy? Sama niestety jeszcze tego nie wiem. Składa się na to wiele czynników. Jak narazie nie mam opieki w postaci wytwórni muzycznej , więc jest ciężej, ale jesli byłaby jakaś ciekawa propozycja, to może jest szansa na szybsze wydanie płyty. Muzyka, którą tworzymy, to pop. Wiele osób boi się tego słowa, zupełnie nie rozumiem dlaczego.
Na pewno można sie spodziewać wielu pozytywnych brzmień, ale też piosenek, jak ja to nazywam, z głębi duszy, spokojnych i dających możliwośc utożsamienia sie z nimi. W skrócie - dobra muzyka dla każdego.

3. Jak program ‘Mam Talent’ wpłynął na twoje codzienne życie? Nie żałujesz decyzji o udziale w tym programie?

Oczywiście ,że nie żałuję. Gdyby nie program, nie byłabym w tym momencie, w jakim jestem teraz. Nie mogłabym sie spełniać. To dzięki programowi doszło do mnie , co tak naprawdę chcę robić i gdzie jest moje miejsce. To świetna możliwość sprawdzenia swoich umiejętności ale też swojej psychiki.

4. Kariera muzyczna zaczęła się od programu ‘Mam talent’ czy robiłaś coś w tym kierunku już prędzej? Z tego co wiemy to pracowałaś w biurze podróży, tańczyłaś, ale jak było ze śpiewaniem?

Rzeczywiście pracowałam w biurze podróży i poniekąd spełniałam się, bo uwielbiam kontakt z ludźmi i kocham podróże, byłam też instruktorką fitness, bo bez sportu nie wyobrażam sobie funkcjonować, ale widocznie czegoś mi brakowało. Nigdy nie myślałam na poważnie o muzyce, nie wiązałam z nią przyszłości, ale zawsze była ona obecna w moim życiu. Przyszedł moment, że chciałam sie sprawdzić i tak się zaczęło. Teraz nie chcę robić niczego innego.

5. Kto  pomagał Ci podczas tworzenia materiału na płytę? Trudno było osiągnąć to wszystko co Ci się udało do tego momentu?

Pomagało wiele osób.  Samo tworzenie muzyki to dzieło, jak ja to nazywam, dream teamu w składzie Michał Nocny, Piotrek Pacak i Sabina Jeszka : ) Rozumiemy się bardzo dobrze, reagują na moje sugestie, ja też wiele sie od nich nauczyłam i staram się chłonąć jak najwięcej informacji. Co cieszy mnie najbardziej, to to, że nie są to utwory gotowe, przesłane do mnie, tylko tworzone od zera i moge mieć wpływ na brzmienie każdego instrumentu, na linie wokalu itp. Oczywiście to co udało mi się do tej pory osiągnąc to też praca mojego menagementu, ale też wsparcie najbliższych, bo są dni gorsze i lepsze. Nawet nie zastanawiam się, czy to wszystko jest trudne, czy nie, po prostu pracuję i jeśli to przyniesie pozytywny skutek, tym lepiej : )

6. Zabolało Cię to, że nie udało Ci się wygrać programu? Myślisz, że wówczas lepiej potoczyłaby się Twoja kariera?

Nie, zupełnie nie. Nawet nie rozumiałam dlaczego ludzie podchodzili do mnie i mówili, że nie rozumieją dlaczego nie wygrałam. Dla mnie samo dostanie się do finału było nieamowitym zaskoczeniem i radością. Więc jedyne o czym myślałam w finale to, żeby dobrze zaśpiewać i być zadowoloną z występu. Uważam, że na wygranych ciąży wielka presja. Wszyscy czekaja na twój kolejny krok, który może przesądzić o dalszej karierze.

7. Co według Ciebie jest kluczem do sukcesu?

Odpowiedni ludzie wokół, bo samemu niczego się nie zdziała. Myślę też, że nie można udawać kogoś kim się nie jest i robić czegoś wbrew sobie.

8. Czy jest coś, czego w życiu bardzo żałujesz?

Jak narazie nic nie przychodzi mi do głowy... na szczęście : )

9. Chyba najtrudniejsze pytanie przed Tobą. Czy uważasz się za artystkę i kim według Ciebie jest artysta?

Jeszcze rok temu trudno byłoby mi odpowiedzieć na to pytanie, bo nie czułam się artystką i bałam się, że nigdy nią nie będę. Artysta, to według mnie osoba, która potrafi w unikatowy sposób poprzez muzykę przekazać coś, co ma w sercu. Kiedy śpiewa się nie swoje utwory, można przekazać emocje, ale nigdy nie będą one do końca twoje. Kiedy robi się coś samemu, ma się wpływ na każdy element i wtedy jest to prawdziwe. Więc chyba powoli mogę czuć się artystką i nie wiedziałam ,że tak mi będzie z tym dobrze : )

10. A teraz trochę polityczne pytanie haha. Czy jest coś co strasznie irytuje Cię w naszym kraju? Co według Ciebie powinno się zmienić w najbliższym czasie?

Denerwuje mnie, że wszystko przychodzi tak trudno. Denerwuje mnie to, że bez znajomości, utalentowani ludzie nie mają szansy podzielenia się tym co robią najlepiej, tyczy się to każdej dziedziny.

11. Jesteś szczęśliwa? Myślisz, że jest recepta na szczęście?

Czuję sie szczęśliwa i nie ma to na to recepty. Każdy spojrzy na to pytanie inaczej. Jeden poczuje się szczęśliwy będąc zdrowym, drugi mając kogoś bliskiego przy swoim boku, trzeciemu do szczęścia potrzebne są pieniądze, a jeszcze innemu potrzebne jest wszystko wymienione. Ja jestem szczęśliwa bo mogę liczyc na moją rodzinę i przyjaciół i spełniam się w tym co robię : )

12. Najbardziej chciałabym wystąpić z… ? + dlaczego?

Za dużo wymieniania, a jeszcze o kimś zapomnę i będzie problem : ) Marzą mi się zarówno duety z kobietami jak i mężczyznami, ale jeśli Beyonce w trakcie swojego koncertu miałaby ochotę ze mną zaśpiewać, to z miłą chęcią : )

13. Masz jakieś motto życiowe, wobec którego próbujesz się stosować i je wypełniać?

"Walcząc nie zawsze będziesz wygrywał, jednak zawsze będziesz miał świadomość podjętej walki." I praktycznie codziennie używam stwierdzenia „Nikt nie mówił, że będzie łatwo” : ) Rzeczywiście to motywuje.

14. Działasz gdzieś jeszcze poza branżą muzyczną? Co robiłabyś gdyby nie muzyka?

Gdyby nie muzyka, zajmowałabym się turystyką, ale chyba wolałabym sie nie sprawdzać tego i pozostać przy muzyce.

15. Wygrywałaś w różnych konkursach poza granicami naszego kraju. Czy mogłabyś powiedzieć coś więcej na ten temat, planujesz kontynuację?

Jedyny konkurs za granicami kraju w ktorym wzięłam udział, to Międzynarodowy festiwal w Kaliningradzie, gdzie udało mi się zająć I miejsce. Była to dla mnie niezwykła niespodzianka. Po festiwalu odezwał się jeden z  jurorów, który zaprosił mnie na festiwal do Włoch, więc nie wykluczone, że powtórzę przygodę i tam. To niezwykła okazja na poznanie wielu interesujących ludzi.

16. Masz swój muzyczny ideał? Jakiej muzyki słuchasz na co dzień?

Na co dzień słucham przeróżnej muzyki, bo nie można się zamykać na jeden nurt muzyczny. Więc chętnie słucham takich artystów jak: Beyonce, Jamie Lidell, Brian McKnight, Lenny Kravitz, Rihanna, Alain Clark, The Script, Coldplay, Eric Benet, Ne-yo, Usher a ostatnio zakochałam się w nowej płycie Justina Biebera : )

17. Kogo z debiutujących polskich artystów sobie cenisz i widzisz duży potencjał?

Ewa Farna i Marina. Zadebiutowały już dawno, ale uważam, że obie są świetne.

18. No to ostatnie pytanie: Na koniec zdradź nam, co powiedziałabyś młodym artystom dążącym do sukcesu?

Nie poddawajcie się !






Wszystkich zapraszam na oficjalny profil Sabiny na facebooku! Lajkujemy!

FACEBOOK - SABINA JESZKA



A na samym końcu posta trochę muzyki - dla przypomnienia dwa znakomite występy Sabiny w programie 'Mam Talent' oraz obydwie wersje jej nowego singla! 



A jeśli chcecie poczytać więcej o innych, zapraszam do wywiadu z:

KAROLINĄ KOZAK

ALEKSANDRĄ GALEWSKĄ

HANIĄ STACH

NATALIĄ LUBRANO

ZESPOŁEM SOFA


Ps. W prawym, górnym rogu pojawiła się nowa ankieta. Wyrażamy swoją opinię! Głosujemy, głosujemy!




Komentarze

  1. nie dosc ze utalentowana,piekna to jeszcze ma "rowno pod sufitem".Zycze wszytskiego najłatwieszego i najlepszego na jej drodze do kariery

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Czekam na Twoją opinię! :)

Popularne posty