#235 Najgorętsze premiery - jesień 2013!

Cześć! Zbliża się najgorętszy czas w muzyce, szczególnie popularnej, kiedy multum wokalistów, wokalistek i zespołów postanawia wydać płytę - jest to bowiem najkorzystniejszy okres na takie przedsięwzięcia, nie ma się więc co dziwić, bo w końcu każda większa (choć nie tylko) wytwórnia chce zarobić! W dzisiejszym poście przygotowaliśmy dla Was kalendarz z najważniejszymi premierami począwszy od września tego roku - tak - warto dodać tutaj kilka pozycji, które od kilku dni goszczą na półkach sklepów muzycznych. Po przejrzeniu tej galerii (zdecydowaliśmy się nie pisać za wiele na chwilę obecną, bowiem wolimy zrecenzować płytę po odsłuchu niż snuć domysły na temat jej wspaniałości) koniecznie dajcie nam znać, która premiera według Was zasługuje na miano tej najbardziej godnej uwagi! :)



Natalia Kills - Trouble
PREMIERA: 3.09.2013



Madonna - MDNA Tour
PREMIERA: 10.09.2013


Urszula Dudziak - Wszystko gra
PREMIERA: 13.09.2013



Diana Vickers - Music To Make Boys Cry
PREMIERA: 15.09.2013



The Naked And Famous - In Rolling Waves
PREMIERA: 16.09.2013



Katie Melua - Ketevan 
PREMIERA: 16.09.2013


MoMo - MoMo
PREMIERA: 17.09.2013



Avicii - True
PREMIERA: 17.09.2013



Birdy - Fire Within
PREMIERA: 23.09.2013


Jessie J - Alive
PREMIERA: 23.09.2013


Kings Of Leon - Mechanical Bull
PREMIERA: 24.09.2013


Drake - Nothing Was The Same
PREMIERA: 24.09.2013


Icona Pop - This is...
PREMIERA: 24.09.2013


Justin Timberlake - 'The 20/20 Experience 2/2'
PREMIERA: 30.09.2013


Edyta Bartosiewicz - Renovatio
PREMIERA: 1.10.2013


Anita Lipnicka - Vena Amoris
PREMIERA: 2.10.2013


Miley Cyrus - 'Bangerz'
PREMIERA: 8.10.2013


Tomek Makowiecki - 'Moizm'
PREMIERA: 8.10.2013


Eliza Doollitle - In Your Hands
PREMIERA: 14.10.2013


Katy Perry - Prism
PREMIERA: 22.10.2013


MIA - Matangi
PREMIERA: 5.11.2013


Avril Lavigne - Avril Lavigne
PREMIERA: 5.11.2013


Celine Dion - Loved Me Back To Life
PREMIERA: 5.11.2013


Lady Gaga - ARTPOP
PREMIERA: 11.11.2013



Zapraszamy na nasz profil na facebooku!
Kliknij 'lubię to!' i bądź na bieżąco z wszystkimi newsami! :)




Komentarze

  1. wychodzi na to, że jesień będzie bardzo intensywna jeżeli chodzi o przesłuchiwanie nowości :)
    ja z tego zbioru najbardziej jestem ciekawa nowej płyty Tomka Makowieckiego. po przesłuchaniu pierwszej ujawnionej piosenki (90% odsłuchujących porównuje ją z dokonaniami Kampu, ale wg mnie to zupełnie nie ta droga) jestem co najmniej zafascynowana. no i do tego ta okładka!
    no i Kamp! mój przeulubiony epkę wydaje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. "Renovatio" już bliżej niż dalej ♥ Przeogromnie się cieszę, że Edyta wraca z nowymi pomysłami :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. studiuję Zarządzanie ze specjalnością Marketing Rozrywki - kierunek ma na celu przygotowanie studentów do pracy z artystami :) Przeglądam właśnie Twojego bloga, jedna z okładek zapadła mi w pamięci... Zespół MOMO występował wczoraj na końcu odcinka programu Kuby Wojewódzkiego, oglądałeś? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz rację! Zaczyna się dziać, fajnie podglądać ambitnych rówieśników, którzy są pasjonatami tego co tworzą, nie tylko produktem marketingowym :) Ja ostatnio nie potrafiłem "oderwać uszu" od SONIAMIKI - Lemoniada. Teledysk poniżej 2/10, ale muzyka i wokal - nice! (: Co do MoMo muszę usiąść i posłuchać na spokojnie. Fajnie, że mieli możliwość dodatkowej promocji u Kuby Wojewódzkiego. 3mam za nich kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafne spostrzeżenie, bo... Dokładnie taki jestem! :) Nie mam problemu z nawiązywaniem kontaktów, na co dzień jestem pogodny, a uśmiechem i pozytywnym myśleniem staram się "zarażać" innych ;P Przeprowadzka do Warszawy pozwala mi poznawać rynek muzyczny od wewnątrz. Eventy zamknięte, (na których mam przyjemność bywać i) na których spotykam wokalistów, pokazują także jak bardzo ich kreacja artystyczna różni ich od tego jacy są naprawdę. Programy typu talent show (X-Factor, Voice of Poland) czy kameralne koncerty... Ogólnie interesuje mnie psychologia i mechanizmy działania mediów, relacje interpersonalne, "maski" i osobowości. Fakt, w Warszawie są "większe predyspozycje" ;D Czekam na opinię odnośnie SONIAMIKI - do napisania (:

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Czekam na Twoją opinię! :)

Popularne posty