#199 'Komponując siebie'!

źródło: facebook Sylwii Grzeszczak (klik)


Wczoraj wieczorem wszystko stało się jasne - poznaliśmy datę premiery długo zapowiadanego, a zarazem wyczekiwanego przez wielu albumu Sylwii Grzeszczak. Krążek będzie nosił nazwę 'Komponując Siebie' i trafi na półki sklepów muzycznych już 11 czerwca! Będzie to drugi, po wydawnictwie zatytułowanym 'Sen o przyszłości', studyjny, solowy album wokalistki. Na zdjęciu powyżej prezentujemy wam okładkę, wkrótce powinna pojawić się również tracklista. Przyznam szczerze, że na pierwszy rzut oka okładka jakoś nie zrobiła na mnie wrażenia, jednak warto zwrócić uwagę na szczegóły. Sylwia ukończyła Akademię Muzyczną w Poznaniu w klasie fortepianu, myślę, że to właśnie ten instrument wielu kojarzy się właśnie z nią, gdyż przez ostatni czas występowała mając na sobie wiele motywów klawiatury, od zawsze mówi, że to jej największa pasja. Tym bardziej należy dostrzec jej kreatywność. 'Komponując siebie' - myślę, że między innymi tytułem tym Sylwia pokazuje, że komponując własne utwory, wkłada w nie całe swoje serce, wszystkie doświadczenia i to, co w danym momencie wpłynęło na jej emocje. Można również zinterpretować to w drugą stronę - muzyka, z którą tak bardzo jest związana również kształtuje, komponuje jej osobowość. Jestem bardzo ciekawy tego albumu, a przede wszystkim tego czy przez ostatnie dwa lata zaryzykowała i postawiła na nowe brzmienie. :)









źródło: facebook Demi Lovato


Mimo tego, że premiera fizycznej wersji najnowszego albumu Demi Lovato planowana jest na 14 maja, cały krążek dostępny do odsłuchania jest już w sieci. Rozumiem, że albumy we wspomnianej fizycznej wersji powoli odchodzą w niepamięć (choć mam nadzieję, że szybko to nie nastąpi, mam nadzieję nigdy) i znacznie łatwiej jest pobrać LEGALNIE krążek z przeznaczonych do tego stron jak muzodajnia, czy itunes, jednak nie rozumiem celu umieszczania krążka, w dodatku na youtube i to na tydzień przed premierą. Przecież wpływa to na spadek sprzedaży płyt, bo z pewnością spora część mając do dyspozycji cały krążek zupełnie za darmo, zrezygnuje z zakupu tego krążka na rzecz innego, niedostępnego w internecie. Później artyści i wytwórnie płaczą, że jaka to szkoda, że ludzie nie chcą kupować ich płyt. Okej, gdyby krążek został udostępniony wszystkim miesiąc po premierze, ostatnio jest to baardzo częste zjawisko, no ale tydzień przed?! Bez przesady. Wiem, że moje rozumowanie jest prawdopodobnie dość dziwne, bo jak chcę mogę sobie kupić w sklepie, oprawić i postawić na półce, ale piszę głównie ze względu na fakt, że chyba nic dobrego dla wydawnictw płytowych to nie przyniesie. Oczywiście, najważniejsze, by kasa się zgadzała, a ilość odsłon na youtube na pewno nie mniejszy budżetu.  Jednak nic tak nie cieszy jak długo wyczekiwana płytka we własnych rękach i od dłuższego czasu jestem zapalczywym maniakiem i strach wejść ze mną do chociażby do empiku. Szkoda, że powoli od tego się odchodzi, a fakt ten sprawia, że czuję się dziwnie staro. Wracając do płyty Demi - nie miałem jeszcze czasu by odsłuchać wszystkich utworów, wkrótce jednak nadrobię zaległości i napiszę dla was krótką recenzję. Tymczasem podsyłam link z jednym z utworów (wystarczy, że odwiedzicie kanał YT Demi, gdzie czekają na was pozostałe piosenki) i czekam na wasze opinie!





źródło: facebook Dawida Podsiadło

Na koniec prezentujemy wam również okładkę płyty Dawida Podsiadło! Wydawnictwo będzie nosić nazwę 'Comfort and Happiness' i trafi do sklepów 28 maja! Wszystko wskazuje, że krążek będzie posiadał niebanalne teksty, muzykę i zdecydowanie będzie wart uwagi. Jestem niesamowicie ciekawy efektów, w sumie całkiem sporo czasu zajęła mu praca nad tym dziełem :) Na koniec do odsłuchania utwór 'Trójkąty i kwadraty' .











A wszystkich zapraszamy na nasz profil na facebooku!
Kliknij LUBIĘ TO! i bądź na bieżąco! :)


Trust The Music - Zaufaj Muzyce (facebook)



Zbliża się połowa maja, ważne dla nas wydarzenie!
Kto zgadnie jakie konkretnie?!







Komentarze

  1. 'Neon Lights' jest świetne. Czekam na premierę płyty. Też trochę nie rozumiem po co ją umieściła, tzn wiem, że to ma być w celu promocji no i skoro wrzuca na VEVO to też poniekąd na tym zarobi, ale uważam że to zły pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. trójkąty i kwadraty bardzo dobre. tekst momentami trochę mnie dziwi, ale generalnie w odsłuchy przyjemne. na tyle, że od wczoraj nie słucham prawie niczego innego

    OdpowiedzUsuń
  3. Odsłuchałam utwory Demi i jestem zawiedziona. Może muszę się jeszcze osłuchać, ale piosenki wydały mi się kopią tego, co już znamy. W sumie nic nowego, ale spodziewałam się od niej czegoś lepszego. Teksty też nie zachwycają a miały być osobiste, o jej przeżyciach. Chyba jednak kupię płytę, bo nie wierzę, że jest tak źle. ^^

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Czekam na Twoją opinię! :)

Popularne posty