#226 excuse my rude!

źródło: facebook Izy Lach


Po krótkiej przerwie Iza Lach opublikowała w sieci nowy utwór zatytułowany 'What's the difference'. Muszę przyznać, że z niecierpliwością czekam na nowy long play Izy, bo każdy kolejny jej utwór tylko podsyca mój apetyt na więcej. Obserwuję ją od naprawdę długiego czasu, bo właściwie od wydania pierwszego krążka i jestem pod ogromnym wrażeniem tego jak bardzo się zmieniła (oczywiście na plus) i znalazła własne miejsce w świecie muzyki, beż żadnych skandali, wyścigu- po prostu konsekwentnie dąży do wyznaczonych przez siebie celów. 








Jessie J w zawrotnym tempie promuje swój nadchodzący album (choć wciąż nic o nim nie wiemy).  W sieci pojawił się utwór 'Excuse my rude', który brzmi według mnie najbardziej w stylu Jessie - w przeciwieństwie do 'It's my party'. Bardzo wątpliwa promocja, mam wrażenie, że nie do końca przemyślana, bowiem praktycznie żaden z singli nie wykorzystał swojego potencjału, właściwie pojawiły się, ale kompletnie nie zwróciły na siebie uwagi, bo już za chwilę otrzymywaliśmy kolejny. W każdym razie posłuchajcie koniecznie. Swoją drogą myślę, że chyba najwyższa pora poznać szczegóły albumu!









Avril Lavigne zapowiada najnowszy klip do singla 'Rock N Roll'. Teledysk ujrzy światło dzienne już 20 sierpnia! Zobaczcie zwiastuny - ja osobiście trochę boję się, że będzie zbyt tandetnie... 









Zapraszam na nasz profil na facebooku!
Kliknij 'lubię to!' i bądź na bieżąco :)






Komentarze

  1. Bardzo fajne notki o gwiazdach :)
    Najbardziej zainteresowała mnie Jessie J :)
    Super blog :)
    mlwdragon.blogspot.com
    historiaadam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Czekam na Twoją opinię! :)

Popularne posty