Bovska rusza w trasę promującą "Kaktusa"!

BOVSKA GRA
źródło: facebook.com/bovska


Ależ ten czas leci! Mam wrażenie, że dosłownie chwilę temu recenzowałem debiutancki album Bovskiej, a tu się okazuje, że od jego premiery minęło niemal pół roku. "Kaktus" na dobre rozgościł się w wielu polskich domach i podbił serca polaków, w tym moje. Z pewnością część z Was miała tę przyjemność, by w okresie letnim usłyszeć Bovską live i pokołysać się do energetycznego "Kaktusa" czy "Póki czas" spędzając czas w doborowym towarzystwie i celebrując letnie wieczory. Mam jednak wrażenie, że najlepsze dopiero przed nami! Pół roku to dość czasu, by każdy doskonale mógł zapoznać się z każdym dźwiękiem zawartym na płycie, a to  przełoży się na wyjątkowy klimat każdego
z koncertów podczas "Kaktus Tour". Start już 6. października w Toruniu. Kto z Was planuje się wybrać?! Dajcie znać!

BOVSKA - KAKTUS TOUR
źródło: facebook.com/bovska


Brakowało mi artystki takiej jak Bovska, która w sposób bardzo wyrafinowany pozwoliła sobie na totalne instrumentalne i dźwiękowe szaleństwo, które jest po prostu „smaczne”. Kaktus” to dla mnie album niemal doskonały. Życzę sobie i Wam, aby debiutów takich jak ten było na polskim rynku muzycznym jak najwięcej.

A tak w olbrzymim skrócie pisaliśmy "Kaktusie" w naszej recenzji, do której wszystkich zainteresowanych odsyłamy. Wystarczy, że klikniecie TUTAJ.





Zapraszamy na nasz facebookowy profil!



www.facebook.com/zaufajmuzyce




Komentarze

Popularne posty