#136 'Słodycz wytartych słów cieszy jak bukiet sztucznych róż'


Za wcześnie przyszedł świt, niedospane sny
Nawet to kiedyś przejdzie mi
Z biegiem lat blednie twarz
Oczy szklą się już nie tak
Słodycz wytartych słów cieszy jak bukiet sztucznych róż
Nauczyłem się barwnie żyć
Głośno kląć, szampana pić


1. Na początek teledysk od Ani Dąbrowskiej do genialnego singla 'Bawię się świetnie'. Jest to pierwszy utwór promujący płytę o tej samej nazwie. Premiera odbyła się właśnie dziś :) Link do teledysku na końcu posta.



 
 
2. Również dziś premierę miał teledysk Moniki Brodki do singla 'Dancing Shoes' natomiast nie oryginału a remixu (KAMP! remix). Dobry numer, zarówno oryginał jak i remix. Odsłuchujemy, odsłuchujmy! :)
 
 
 
A ja dziś totalnie zanurzam się w dźwiękach Halcyona. Już dawno nie czekałem na nic tak bardzo, a teraz, gdy już mam krążek w moim odtwarzaczu każda nutka uworu, każde słowo zaśpiewane jej totalnie czarującym, niespotykanym, oryginalnym głosem sprawia, że czuję się tylko lepiej. Może w następny weekend napiszę o płytce coś więcej. Po 2 dwóch latach niemal nieustannego słychania jej muzyki stwierdzam, że jestem od niej zupełnie uzależniony i nie ma na to żadnego ratunku. Ellie Goulding forever.
 
 
 
Ps. Jutro na blogu mała niespodzianka, wspominane kilka słów od pewnej wokalistki. :)
tak więc zainteresowanych/ciekawych już zapraszam!
 
 
 
 
 
 



Komentarze

Popularne posty