#133 'bawię się świetnie'

Jestem, żyję i mam się w miarę dobrze (chyba). W czasie, aż zaparzy mi się herbata postanowiłem coś tu naskrobać, bo miło się robi, gdy przynajmniej 3 osoby narzekają, że już nic tu nie dodaję w wolnym czasie. A co do wolnego czasu - to nie jest tak, że go nie mam, po prostu jakoś poświęcam więcej uwagi innym rzeczom. Ten tydzień minął (i tutaj boję się używać tego słowa przekornie do zasady 'nie mów hop póki nie przeskoczysz'), a więc w każdym razie MIJA naprawdę bardzo szybko. Jak widać moje niedzielne życzenie na całe szczęście spełniła się, miło! Czekam już na jutro, godzinę 17.15, na weekend i mimo tego iż od przyszłego tygodnia zaczynamy z wejściówkami na biofizie, do tego dochodzą kolejne niezwykle frapujące cykle rozwojowye, tym razem dla odmiany tasiemców, a na deser materiały zapasowe komórki  i płacz - nie płacz będę MUSIAŁ poświęcić temu część wolnego czasu to i tak cieszę się, szczególnie na sobotnie wixy :D




źródło: oficjalny profil Ani na Facebooku

1. Ania Dąbrowska wraca z nową płytą. Już za tydzień pojawi się jej kolejny album zatytułowany 'bawię się świetnie', który ponoć ma być swojego rodzaju oczyszczeniem wewnętrznym. Sama Ania powiedziała, że czuje się jak swego rodzaju debiutantka, gdyż materiał ten jest nieco inny niż ten dotychczas. Bardzo bardzo chętnie wsłuchałbym się w ten album, uwielbiam charakter jej piosenek, niebanalne teksty i muzykę, ale zapewne przyjdzie mi trochę poczekać, gdyż życie studenckie - nie ma lekko haha :D



źródło: facebook Rihanny

2. A tak NIESTETY prezentuje się okładka najnowszej płyty Rihanny zatytułowanej 'UNAPOLOGETIC', której premiera już 19 listopada. Jaram się oczywiście, jak każdym jej krążkiem, natomiast okładka jest wg mnie beznadziejna, nie wiem jaki grafik to 'stworzył' aczkolwiek zdecydowanie nie było to zbyt kreatywne przedsięwzięcie. No cóż, miejmy chociaż nadzieję, że wersja deluxe będzie 'jakoś' wyglądała. Singlem promującym płytę jest 'Diamonds'. Do odsłuchania na końcu posta :)









3. A na koniec do odsłuchania kolejny singiel od Taylor Swift promujący mający ukazać się już 23 października jej kolejny album - 'Red'. Premiera w Polsce wyznaczona jest na 30 października (i jak tu uzbierać kasę na wszystko?). Jeśli lubicie bardzo delikatne dubstepowe brzmienia to polecam. :)


A ja tymczasem spadam do parazytologii. Miłego weekendu życzę, bo podejrzewam, że prędzej nie uda mi się nic wstawić.... Trzymajcie się ciepło!








Komentarze

Popularne posty