#132 'chłodna jesień'

Weekend minął dosłownie w mgnieniu oka, mam wrażenie jakbym chwilę temu tutaj wrócił, a już za 3 godziny trzeba będzie się zbierać, no ale co zrobić? Błagam, by kolejny, drugi już tydzień w Poznaniu minął równie szybko jak ten weekend! A co! Wczoraj dostałem przecudowną wiadomość, że mój od miesięcy wyczekiwany 'deluxe box' najnowszej płytki Ellie Goulding, a dokładniej "HALCYON" dotarł właśnie do mieszkania kumpla w UK, a już za niedługo ponad tydzień będzie na mnie czekać we Wschowie uhuhuhuhu! Tak, wiem, że też się cieszycie! W tym tygodniu... albo przynajmniej pod koniec postaram się napisać coś o pewnej pani, której zapewne nie znacie, gdyż sam trafiłem na jej muzykę w zeszłym tygodniu (chociaż może byliście szybsi, kto wie).Aaaa! No i zapomniałbym! Jak dobrze pójdzie to pojawi się tu kilka słów od pewnej wokalistki, być może już na dniach. :) Tak więc zaglądajcie, sprawdzajcie, czytajcie, słuchajcie i tym podobne! Udanego tygodnia wszystkim życzę (chociaż sobie szczególnie).










Komentarze

Popularne posty