#146 'catch my breath'

Na maxa męczący tydzień na szczęście dobiega końca, po 3 kolokwiach, lekko zarwanych nocach i rzeczach typu biofizyka, łacina mój mózg dosłownie wrze, dlatego dzisiaj mam zamiar trochę odespać w końcu! :) Jutro do domu, sobota z koksami, dobra wizja :)


źródło: facebook Ellie Goulding

Zacznę od chyba najlepszej wiadomości tego tygodnia - moja miłość - Ellie Goulding - przyjedzie do Polski! Nie mogę w to uwierzyć, bo jeszcze niedawno narzekałem jakie to niesprawiedliwe, że jej trasa promująca Halcyon odbędzie się tylko w UK, a tu proszę - totalne zaskoczenie. Jaram się niesamowicie i MUSZĘ ją zobaczyć, być na tym koncercie i mam przeogromną nadzieję, że mi się to uda. W końcu jak czekałem 3 miesiące na Deluxe Box z wysp, to teraz odpuścić i nie pojechać mając ją tak blisko?! Zdecydowanie  nieeee!

źródło: facebook Kelly Clarkson


2. Parę dni temu swoją premierę miał teledysk do singla 'Catch my breath' Kelly Clarkson promującego jej pierwszy album typu 'the best of'. Bardzo ładny obrazek, moim zdaniem dobrze pasujący do tego kawałka. Prosto, pięknie, urzekająco. Polecam. Link na końcu posta.


źródło: facebook Keshy

3. A osobom, którym do gustu nie przypadła normalna wersja 'Die young', Kesha stworzyła również wersję akustyczną tego utworu. Singiel znajdzie się na EP'ce zatytułowanej 'Deconstructed', na której ogółem znajdzie się 5  utworów w wersji akustycznej. Premiera przypadnie najprawdopodobniej równolegle z albumem studyjnym - "Warrior', czyli już 4 grudnia. Ten pierwszy natomiast zamówicie tylko na oficjalnej stronie Keshy. 





4. A na koniec kolejny singiel od Lany Del Rey, którym jest 'Cola'. Znakomite nagranie. Wsłuchajcie się, brzmi czarująco jak zawsze :)








Komentarze

Popularne posty