#184 The Kooks


http://www.fanpop.com


A dzisiejszy post poświęcimy brytyjskiemu zespołowi rockowemu z Brighton!  Czy już wiecie o kim mowa? Oczywiście o zespole The Kooks!


Nazwa grupy została zainspirowana tytułem piosenki Davida Bowiego pt. Kooks. Band  składa się z 4 młodych muzyków, którzy zaistnieli na rynku muzycznym w 2006 roku, wydając swój pierwszy album  'Inside In/Inside Out'. Singiel z tej płyty zatytułowany "Naive" wskoczył na 5. miejsce brytyjskiego zestawienia. Z kolei sam krążek sprzedał się w ponad milionie kopii, zyskując status potrójnej platynowej płyty. Od tego momentu zespół stał się bardzo popularny. W 2008 roku ukazał się "Konk". Druga płyta brytyjskiej formacji zawierająca trzynaście przyjemnych i łatwych do zanucenia kawałków zagranych w stylu, za który fani na całym świecie uwielbiają tę kapelę. Krążek cieszył się trochę mniejszym zainteresowaniem niż pierwszy, ale i tak osiągnął spory sukces na Wyspach Brytyjskich. Ostatnim ich dziełem bylo, wydane w 2011 roku, 'Junk The Heart (Happy)', które osiągnęło złoto w Wielkiej Brytanii. 


The Kooks to zespół indie-rockowy łączący w sobie elementy bluesa, reagge, punku, funku. Mieszanka ta sprawia, że ich utwory mają niepowtarzalny klimat, a każda piosenka to inna historia. Wprowadzają oni słuchacza w pozytywny nastrój, co z pewnością jest ich główną zaletą, a przyjemne brzmienia zawsze przywołują mi na myśl wakacje i symptyczne wspomnienia!  The Kooks zaliczam do jednego z moich ulubionych zespołów! A pod postem dla fanów i osób, które nie miały jeszcze okazji poznać twórczości tej kapeli zapraszam do odsłuchania kilku utworów!


                                          



                                         



Komentarze

  1. Muzyka wspaniała! Właśnie mi się ściąga na telefon, kto wie, może ustawie ją na dzwonek? Hehe fajne posty i ogólnie, blog :P. Pozdrawiam! www.kierowac-sie-wyobraznia.blog.onet.pl <- jak chcesz napisz, kiedy pojawi się nowy post, chętnie przeczytam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ich muzykę.
    Fajny zespół.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainponowałeś mi , gdyż myślałam że to kolejny blog poświęcony muzyce tzn. że tylko wklejają linki i opisują 'fajna nuta', 'fajny zespół'.
    Jednakże dobry pomysł, aby dodawać do tego notki o zespole.
    Od razu lepiej się słucha.
    Szczerze powiedziawszy, nie znałam tej kapeli, nawet nie wiedziałam o ich istnieniu. Ale piosenka 'ooh la' obiła mi się o uszy i tym sposobem poznałam nie tylko zespół, moją dzisiejszą piosenkę do słuchania na okrągło (wpadła mi w ucho już kiedyś ale nie wiedziałam kto śpiewa) ale także zyskałam nowego bloga, którego na pewno będę często odwiedzać i czytać po kolei notki :)

    ________________________________
    Zapraszam na blogi:
    aleksji.blog.pl <- blog z opowiadaniami fantasy/romantic
    aleksjia.blog.pl <- blog o problemach.

    Proszę o pozostawienie komentarza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słucham ich, ale przyznam mają dobre brzmienie :) Co do wyglądu to świetny! Wszystko etetycznie dopasowane ;)
    Zapraszam!
    http://crazylifesaccordingtoclaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog jest fantastyczny. Z artykułów można dowiedzieć się o zespołach, o których nie wiele osób miało pojęcia! Strasznie spodobał mi opis zespołu The Kooks. Świetnie grają, na prawdę dziękuje za stworzenie takiego wspaniałęgo bloga!!
    Pozdrawiam :))

    PS. Dziękuje za koemntarz na moim blogu :)) (mylive-mypassion.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetny blog! Już wiem, że będę bardzo często tu zaglądać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słuchałam ich w kiedyś i mam z nimi fajne wspomnienia.:D
    Fajny blog.
    Zapraszam: http://secretumdescripta.blogspot.com/
    http://tres-mundos-diferentes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Super blog ! Uwielbiam zespół The Kooks :)

    http://dream-berry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. o tak, znam ich dobrze :)
    jako nastolatka (pewnie jak wiele moich rówieśniczek) kochałam się w nich :D

    ps. za niedługo zapraszam do mnie, pojawi się kolejny męski temat :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy. Dobrą tematykę wybrałeś.
    Będę zaglądac tu częściej i zapraszam do mnie:
    http://bedziepieklobaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie szukałam takiego bloga jak Twój ^^ cieszę się, że go znalazłam, bo umieszczasz tu ciekawe informację ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepraszam, że dopiero teraz, ale jestem. Ciekawy blog- jak najbardziej. Fajnie że piszesz o muzyce. Ja osobiście słuchałam kiedyś tam... The Kooks ale jakoś mi tak przeszło. Teraz już wolę Iglesiasa bądź Jesse y Joy no ale :D Otworzyłam sobie jedną z piosenek i sobie przypomniałam... :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo trafny temat bloga ♥
    I ♥ Your BLOG !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się twój blog, naprawdę.
    Jedyny blog muzyczny, który naprawdę zasługuje na tę nazwę. c:

    O zespole słyszałam kiedyś, ale raczej nie słuchałam, dopiero teraz miałam okazję. Ostatni utwór wpadł mi w ucho, świetny.
    Wrócę tu z pewnością c:

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Czekam na Twoją opinię! :)

Popularne posty