#79 summer in my head

Nie wiem jak wy, ale ja praktycznie cały dzień spędziłem nad jeziorem, zjarałem plecy no a poza tym miałem naprawdę świetny czas :) Za tydzień noc spadających gwiazd z najlepszymi, mam nadzieję, że wszystko się ułoży i wypali w 100%. Bądźmy dobrej myśli.


Wczoraj wpadła ostateczna, długa wersja teledysku do przegenialnej piosenki "Sanktuarium" Justyny Steczkowskiej. Kolejna płyta kupiona w ciemno, która urzekła mnie swoją okładką, a później swoją zawartością muzyczną. Wiem, że nie wszystkich ta muzyka przekonuje, ale dla tych, którzy właściwie nie mieli żadnego kontaktu z jej muzyką zachęcam do poświęcenia tych 11 minut na ten teledysk :) A później jeszcze genialny utwór rapera, który nazywa się Frank Ocean i obecnie zyskuje bardzo duże uznanie na całym świecie. Posłuchajcie, bo warto :)

Ps. Zapraszam do głosowania w sondzie!



Komentarze

Popularne posty