#84 I don't care anymore

źródło: tumblr.com

‘wszystkie noce nie przespane,
wszystkie świece wypalone,
Twoje graty w kącie pokrył gruby kurz.
smutne ściany w fotografiach,
z których patrzysz na mnie obco
ciągle razem - lecz osobno, jak to jest?
idąc miastem, gdzieś w nieznane,
w każdej twarzy widzę Ciebie,
wtem ktoś chwyta mnie za ramię
wciąż związani żyłką wspomnień,
we własne sidła zaplątani.
mimowolnie się pytamy:
co będzie dalej?
zapomnij mnie jakbyś była we śnie
jak filmu kadr, wytnij mnie…’

tekst z piosenki Natalii Lubrano - 'zapomnij mnie', do której właśnie powstaje teledysk
making of dla was pod notką :)
a do tego Brodka i Varsovie, szacun dla niej za to co robi :)
w końcu nie często spotyka się polskich muzyków na Sziger Festival.!


źródło: tumblr.com


Komentarze

Popularne posty