#108 new albums coming soon PART II

No to lecimy z drugą częścią posta o mających ukazać się wkrótce albumach. Oczywiście wybór był całkowicie subiektywny i raczej w obrębie muzyki popularnej, gdyż nie chcę wypowiadać się na temat czegoś o czym nie mam zielonego pojęcia, a z odwiedzeniem strony empik.com chyba nikt problemu nie ma : ) No to do rzeczy. Premiery niektórych albumów mogą różnić się z datą premiery w Polsce, ale nie powinna to być bardzo duża rozbieżność, co najwyżej paru dni.


Część pierwszą możecie znaleźć tutaj.




1. Zaczynamy od zespołu No Doubt. Ich następny krążek ukaże się już 25. września i będzie nosić nazwę 'Push And Shove'. Jest to jedna z najbardziej wyczekiwanych płyt drugiej połowy 2012 roku, gdyż ostatnia płyta zespołu pochodzi sprzed 9 lat i ich powrót jest związany z pewnego rodzaju wyzwaniem, gdyż stylistyka albumu ma być trochę inna niż zazwyczaj. Singlem promującym płytę jest 'Settle Down', które osobiście bardzo lubię więc jestem bardzo ciekawy z czym spotkamy się już niebawem. 




2. Już 17. września na półkach dobrych sklepów muzycznych powinniśmy zobaczyć trzeci studyjny album Miki - 'The Origin of Love'. Będzie on zawierać aż 14 utworów i ma być czysto popowy, mniej zróżnicowany niż poprzedni, skierowany głównie w jednym kierunku. Tematyka ma być natomiast nieco bardziej poważna, ale nie znaczy to, że będzie on smutny. Nigdy nie byłem fanem tego pana i jego muzyka nigdy do mnie niestety nie przemawiała, aczkolwiek prawdziwi fani z całą pewnością nie mogą się doczekać premiery. 





3. Coś wydaje mi się, że to właśnie ten album nieźle namiesza na listach przebojów. Znajdująca się właśnie na szczycie popularności Carly Rae Jepsen nie da o sobie zapomnieć po jednym przeboju. Już 18. września będziecie mogli dostać trzeci, aczkolwiek drugi studyjny album tej wokalistki zatytułowany "Kiss'. Na płycie znajdą się oczywiście takie utwory jak 'Call me maybe' i 'Good time' nagrany z zespołem Owl City. Największym zainteresowaniem cieszy się jednak nagranie Beautiful, w którym Carly śpiewa w duecie z Justinem Bieberem. W skład wersji podstawowej wchodzi 12 piosenek, wersja deluxe zawierać będzie o 4 więcej. Ja wciąż mam mieszane uczucia co do tej dziewczyny, chociaż być może powinienem napisać kobiety, gdyż ma ona już 27 lat! Dalibyście jej tyle?




4. Również 18. września światło dzienne ujrzy kolejny album Wiz Khalifa, który nosi nazwę 'O.N.I.F.C.". Znajdziemy tam między innymi featuringi z m.in. 2 Chainz, Curren$y, Cam'ron, Pharrell and The Weeknd. Singlem promującym album jest "Work Hard, Play Hard'. 




5. Zastanawiałem się nad dorzuceniem tej płyty do tego posta, ale po dłużej chwili stwierdziłem, że czemu nie? Znam jedynie jeden numer pochodzący z tej płyty, ale jest bardzo ciepły i miło się go słucha. Będzie to już 12 płyta w karierze tej pani (wliczając jedne kolędy oraz 4 z zespołem). Ale dzięki temu, że gdzieś na nią wpadłem ostatnio to dowiedziałem się chociażby tego, że to właśnie ona jest autorką piosenki "Czas nas uczy pogody" i działa w świecie muzyki już od 1971 roku. W tym roku wokalistka skończyła 60 lat. Jeśli jesteście zainteresowani to zachęcam do zapoznania się, bo jak już pisałem - czemu by nie?





6. A powyżej okładka najnowszego albumu zespołu Muse, którego premiera już 1 października. Będzie to już szósta płytka w karierze tego zespołu. Ja osobiście nigdy nie miałem z nimi praktycznie żadnego kontaktu, ale utwór 'Madness', który znalazł się na ich kanale youtube jest niesamowicie dobry i postaram się choć z raz przesłuchać wszystkie utwory stąd żeby zapoznać się z ich twórczością, nawet jeśli będzie to tylko ten jeden krążek. Znajdzie się na nim 13 utworów, z czego promującym jest właśnie Madness. Dostępna będzie również edycja deluxe. 





7. Trzeci studyjny album Leony Lewis ukaże się 12 października i będzie nosić nazwę 'Glassheart'. Nie wiadomo jednak czy jest to data obowiązująca również w Polsce, w każdym razie mam nadzieję, że nie będziemy musieli za długo czekać! Singlami promującymi album są 'Collide' oraz 'Trouble', do którego teledysk ma ukazać się już wkrótce. Lubię jej głos, jej muzykę, jej teksty i jestem ciekaw co nam przygotowała tym razem. Nie znamy jeszcze oficjalnej tracklisty albumu oraz informacji odnośnie wersji deluxe (o ile taka będzie). 






8. Już dziewiąty solowy album Robbiego Williamsa ukaże się 6. listopada. "Take the crown' bo taką nazwę będzie nosił składać się będzie z 11 utworów + 2 dodatkowych w wersji deluxe. Robbie o płycie: - Płyta z Take That i przerwa w mojej solowej karierze, dodały mi wiele nowej energii. Chciałem powrócić z wielkim albumem. Moim głównym celem było napisanie przebojów. 






9. W tej notce każdy znajdzie coś dla siebie :D Premiera drugiego albumu - One Diraction - obecnie najpopularniejszego boysbandu będzie miała miejsce najprawdopodobniej 12. listopada i będzie nosić nazwę "Take me home'. Nie ma jeszcze zbyt dużo wieści o tej płycie. Z tego co zdążyłem się zorientować wkrótce powinniśmy usłyszeć pierwszy singiel, a następnie poznać tracklistę. Swoją drogą jacyś ich fani tutaj?





10. Już sama okładka robi wrażenie, a co dopiero wnętrze : ) 'Girl on fire' czyli Alicia Keys i jej kolejny solowy album już 27 listopada. Jako, że premiera jest jeszcze daleka to w związku z tym detale nie są jeszcze znane. Jest już jednak drugi singiel z tej płyty, który nosi taką samą nazwę jak i płyta i jest na maxa dobry, podobnie jak pierwszy singiel 'Ney Day'! Słuchałem go dzisiaj po kilkanaście razy! Na featuringu znajduje się Nicki Minaj. Naprawdę warto posłuchać! Szykuje się świetny krążek. W sam raz na Mikołaja :D 





11. A na koniec świeżynka z wysp, choć dla niektórych bardzo dobrze znana. Jurorka tamtejszej edycji programu X-factor, zdolna choć być może nieprzekonująca repertuarem ale nadrabiająca osobowością Tulisa! Również pod koniec listopada (dokładnie 26.) ukaże się jej debiutancki album, którego nazwie swoim pseudonimem artystycznym. Znajdą się na nim obecne w sieci single czyli 'Young' i 'Live it up' (teledyski dostępne na youtube). We wrześniu ukaże się również autobiografia artystki o nazwie 'Honest, my story so far'. 


Za wszelkie drobne błędy przepraszam, aczkolwiek mam nadzieję, że jednak ich nie ma.
Ale przezorny zawsze ubezpieczony : )

PS. Na który krążek czekacie najbardziej?


Komentarze

Popularne posty