#107 'all about tonight!'

3 września - początek szkoły, dla niektórych początek czegoś nowego, choć być może nie do końca łatwego i miłego, ale nie zawsze może być kolorowo. No to teraz byle do świąt tak? Z całą pewnością włączam się do wyczekiwania, mimo tego iż wrzesień mam cały wolny.Poza tym już powoli szykuję mój cudowny kalendarz wykreślankę, co by od początku października systematycznie skreślać i odliczać dni do wolnego. (Ps. będę tęsknił za koksami wołającymi 'ej Piotrek - ile dni do wakacji? : D). No ale wykoksamy! No bo co innego nam pozostaje?

Pixie Lott. źródło: facebook artystki

Przedwczoraj podczas oglądania MTV live UK natrafiłem na koncert tej pani i powiem wam, że głos to ona ma naprawdę mocny, czysty i ujmujący. Myślę, że większość z was ją zna, ale pewnie z 2, maksymalnie 3 piosenek. Najlepsze jest to, że ona jest tylko dwa lata starsza ode mnie (czyli ma 21 lat), a swoją karierę zaczynała już w wieku 15 lat! Na swoim koncie ma dwa albumy studyjne: pierwszy - 'Turn it up', który zdecydowanie sprawił jej rozpoznawalność na brytyjskim rynku muzycznym (i nie tylko) i z którego pochodzą jej największe przeboje, oraz drugi (okładka widoczna wyżej) -'Young foolish happy', który promował singiel 'All about tonight'. Poza oficjalnymi utworami, na youtube znajdziecie również różne covery wykonywane przez Pixie jak na przykład 'Use somebody' z repertuaru Kings of Leon. 

Pixie Lott. źródło: facebook artystki

Jako, że nie mam zbyt dużo czasu na chwilę obecną trochę marny będzie ten post, no ale w sumie z drugiej strony co tu pisać więcej? Na koniec kilka teledysków od Pixie. Miłego słuchania i oglądania.


Ps. Następny post z całą pewnością o albumach. Miłego dnia!


Komentarze

  1. fajna rzecz! ja w najbliższym czasie planuję dość patriotyczne zakupy, moje kochane muchy wydają zaraz nową płytę (prawie na moje urodziny :D)
    w tym roku cieszysz się najdłuższymi wakacjami życia? zazdroszczę... mimo studiowania i roku akademickiego od października, zaraz rozpoczynam walkę z sesją poprawkową...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej Pietrek ile dni do §wiat?

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Czekam na Twoją opinię! :)

Popularne posty