#109 'summertime sadness'

źródło: facebook Celine Dion

1. Na początek świeżutki teledysk Celine Dion do singla 'Parler a mon pere'. Bardzo ładny i ciepły obrazek, a utwór równie dobrze się słucha. Być może szału nie ma, ale zdecydowanie jest to wciąż ta sama, dobrze brzmiąca wokalistka (link TUTAJ)



źródło: facebook zespołu Muse

2. Kilka dni temu miała miejsce również premiera klipu do singla 'Madness' promującego najnowszy album, który ukaże się już 1 października. Rewelacyjny teledysk! Obejrzyjcie koniecznie, obraz + dźwięk współgrają ze sobą znakomicie : ) (link na końcu posta)


źródło: facebook Ellie Goulding

3. Czekałem, czekałem i w końcu się doczekałem. Klip do pierwszego singla z płyty 'Halcyon' autorstwa Ellie Goulding jest już dostępny na youtube. Zdecydowanie będzie o niej wkrótce bardzo głośno. Nmogę doczekać się paczuszki z UK z płytką i całą resztą wspaniałych rzeczy! Jej muzyka towarzyszy mi od jej debiutu i jeszcze nigdy nie miałem tzw. momentu 'przesłuchania' się jej utworami, natomiast ciekawość nowego materiału powoli zaczyna zżerać mnie ! Koniecznie obczajcie ten teledysk. (link na końcu posta).


źródło: tumblr.com


4. Jak już spora część z was pewnie wie, 14.09.2012r. Lana Del Rey zawita do Polski. Nie będzie to najprawdopodobniej zbyt długi występ, gdyż wystąpi na gali 'Polacy z werwą'. Koncert odbędzie się w Teatrze Narodowym z udziałem znamienitych gości. Transmisja odbędzie się w TVP1. Jestem bardzo ciekaw występu, tym bardziej, że ostatnio znowu Lana Del Rey powróciła do mojej playlisty.



źródło: rihannapolska.com


5. Tak, to zdecydowanie Rihanna królowała na wczorajszej gali MTV VMA 2012. Zgarnęła najważniejszą nagrodę na gali, stała się oficjalnie JEDYNĄ kobietą na świecie, która zdobyła drugą statuetkę za Teledysk Roku na tej gali, a na dodatek zwróciła uwagę wszystkich mediów swoim nowym wizerunkiem. Ona to ma wyczucie! : ) Mało tego, dziś oficjalnie potwierdzono jej nową światową trasę koncertową 'Diamonds World Tour 2013', która rozpocznie się 8 marca w USA. Mam ogromną nadzieję, że pod koniec 2013r. podczas koncertów w Europie nie zapomni również i o nas! Chyba czas zbierać kasę :D Jeżeli chcecie pomóc, by to się stało kliknijcie TUTAJ.  Więcej informacji na stronie www.rihannapolska.com. Posłuchajcie również kolejnego singla z płyty Talk That Talk - Cockiness. Po pierwszym przesłuchaniu płyty zaraz po premierze była dla mnie jakoś nie do przyjęcia. Teraz mogę słuchać cały czas. Rihanna sprawdza się w każdym stylu, jest po prostu genialna. Nie widziałem jeszcze wczorajszego występu na VMA ale dziś zamierzam to nadrobić. Chociaż raz MTV Polska na coś się przyda : )



A ja po wczorajszym całodziennym tripie do Bydgoszczy i dzisiejszym lataniu po Poznaniu zaczynam kontynuację nic nie robienia! A co!



Komentarze

Popularne posty