#156 'disappear'

źródło: facebook Rihanny


1. Brytyjska edycja X - factora bije na głowę wszystkie inne, nawet amerykańską, która choć tak 'bogata' to aż razi swoją sztucznością, w każdym razie kompletnie do mnie nie przemawia, szczególnie pani Britney Spears, która swoją wypowiedź mówi jakby nauczyła się na pamięć, a pani Lovato za wszelką cenę chce uważać inaczej i w sumie 'było średnio, ale fajnie'. Finał ostatniej edycji na wyspach totalnie rozwalił system. Niesamowite występy przede wszystkim uczestników, ale również gości specjalnych (i to jakich!). Pojawili się wśród nich Rihanna z rewelacyjnym występem, chyba jej najlepszym w ostatnim czasie, Emeli Sande, która zawsze jest doskonała w tym co robi oraz One Direction, o których trudno mi cokolwiek powiedzieć, bo ani nie kojarzyłem tej piosenki, ale wokalnie wydaje się być całkiem nieźle! Wszystko wyglądało jak naprawdę świetna zabawa, ale na bardzo wysokim poziomie :) Program wygrał zdecydowanie najlepszy - James Arthur, któremu kibicowałem od samego początku. Liczyłem, że w finale zobaczymy również Elle, niestety się nie udało. Na końcu posta występy gości specjalnych :) Jeśli nie widzieliście - enjoy!


źródło: facebook xxanaxx


2. Totalne odkrycie wczorajszego dnia - zespół XXANAXX wkracza na polski rynek muzyczny z wielką mocą! Ale o kim dokładnie mowa ? Duet ten tworzą Klaudia Szafrańska (znana z ostatniej edycji X factor) oraz Michał Wasilewski. Wczoraj opublikowali w sieci nowy kawałek, który w ciągu 24 godzin odsłuchano 15 000 razy, co jest naprawdę sporym wynikiem jak na takie zwyczajne pojawienie się, bez żadnych zapowiedzi ani promocji singla w rozgłośniach radiowych. Utwór do odsłuchania na końcu posta, nie wiem jak wy, ale ja zdecydowanie luuuubię to!


źródło: facebook Gabrielle Aplin


3. Gabrielle Aplin - o tej dziewczynie usłyszałem jakieś 4 miesiące temu gdy przypadkiem natrafiłem na jakiś jej utwór, który przez pewien czas gościł u mnie w ulubionych. Później jej osoba zupełnie zniknęła z mojej playlisty i innych takich, aż tu nagle jej utwór 'The power of love' zrobił niezły zamęt w internecie - niesamowicie szybko wspiął się na #1 miejsce w brytyjskim iTunes. Krąży mnóstwo coverów tego utworu, ale trzeba przyznać, ten jest znakomity!


źródło: facebook Taylor Swift


4. Dziś swoje 23 urodziny ma Taylor Swift, która zdecydowanie zrobiła bardzo duży krok do przodu swoją ostatnią płytą. Już dziś w Stanach i (w nocy z dziś na jutro) odbędzie się premiera teledysku do 'I know you were trouble', który zapowiada się bardzo dobrze ! Ostatnio dziwna sprawa dzieje się w mediach związana z Taylor oraz Harrym, którzy na 99,9% są parą. Pomijając biadolenie na temat, że skoro są szczęśliwi, itp itp. bla bla bla, bo nie o to tu chodzi, a pogróżki wysyłane przez rozwścieczałe fanki Harryego. Jak bardzo trzeba być zdesperowanym oraz mieć poprzestawiane w głowie, by robić takie rzeczy? Przecież to nienormalne, w każdym razie ja tego nie pojmuję chyba... Osoba, która nigdy w życiu nie widziała w realu kolesia, nie ma pojęcia jaki on jest, wbija sobie do głowy... No właśnie, co? Mam wrażenie, że przez internetowe życie zatracamy kompletny kontakt z rzeczywistością, totalnie brniemy w złym kierunku. Cóż zrobić, jedynie pozostaje nam się ocknąć!


źródło: facebook Klary

5. Dosłownie sprzed kilku minut - teledysk do singla The Cliff - debiutującej ostatnio Klary! Posłuchajcie, oglądnijcie, oceńcie sami :)




















Komentarze

Popularne posty