#162 'thank you'

źródło: tumblr.com


Rok 2012 dobiega końca, ale w tym właśnie roku całkiem sporo się tu wydarzyło. Dziś szarpnę się na kilka drobnych statystyk podsumowujących działanie tej oto stronki. Pierwszy post pojawił się 17. maja a więc 7,5 miesiąca temu! Powiem szczerze, że jest to jedyny 'projekt', który zdołałem utrzymać przez tak długi okres, ale co ważniejsze, że działa w takiej formie jaka była przewidziana czyli poświęcony jest głównie muzyce POP, nie zmieszałem tu żadnych dziwnych rzeczy wraz z moimi osobistymi sprawami więc jest dobrze!. Na blogu obecnie znajdują się 162 posty, do tej pory odwiedziliście tę stronę 7244 razy, do dziś daje średnio 966 osób zaglądających tu w ciągu miesiąca. Nie jest to powalający z nóg wynik i jestem tego świadomy, dlatego ten post nie jest w celu okazania jakieś wielkiej genialności i popularności strony, a wyłącznie czystą statystyką. W każdym razie miło mi, że zawsze znajdą się te 32, które zechcą tu zaglądnąć i przeczytać to co 'naskrobałem'. Mam nadzieję, że uda mi się utrzymać działanie tej strony przez co najmniej cały najbliższy rok. Kolejną rzeczą są skromne wywiady z cyklu: 'kilka słów od...' - mam nadzieję, że w nowym roku również nie zabraknie zespołów, wokalistek i wokalistów, którzy zechcą odpowiedzieć na kilka moich pytań i podzielą się z wami swoim spojrzeniem na muzykę i świat, oraz swoim codziennym życiem. :) Jak już kiedyś wspominałem wywiady te mają podobną formę, czyli część pytań się powtarza po to, byście mieli szansę porównania ich wypowiedzi i często odmiennego podejścia do pewnych spraw. Przede wszystkim dziękuję wam, bo bez was, choć wciąż skromnego grona, to jednak nie byłoby tej strony już po pierwszych dniach funkcjonowania. Znacznie lepiej piszę się do kogoś, niż do okrągłego zera na liczniku :) Dziękuję również Karolinie Kozak, zespołowi SOFA, zespołowi Natalia Lubrano, Hani Stach, Oli Galewskiej, Sabinie Jeszce, Toli Szlagowskiej, Adzie Szulc, Marcelinie, Ewie Jach i zespołowi Heathers za to, że zechcieli poświęcić mi, a w konsekwencji również i wam czas :) Życzę wam wszystkiego dobrego w nowym roku, mniej smutku, więcej radości i szczęścia i zachęcam również do zaglądania tutaj :)



Polub stronę bloga na FACEBOOKU!
Kliknij 'lubię to' i bądź na bieżąco ; )


Komentarze

Popularne posty