#37 Karolina Kozak!

Kto pamięta prezenterkę MTV Polska jeszcze z 2005 roku, dziennikarkę Trójki z naprawdę lubianym przez słuchaczy programem "Bez etykiety"? Dziś właśnie o niej! Karolina Kozak : )


Karolina zadebiutowała już jakiś czas temu a dokładnie w 2007 roku. Powiem szczerze, że wtedy jeszcze nie był to chyba ten etap w moim życiu, w którym słuchałem jej muzyki, znałem tylko jedną piosenkę, aczkolwiek jeszcze dziś zdarza mi sie podśpiewywać utwór 'razem zestarzejmy się' haha. Po premierze drugiej, świetnej płyty Karoliny wróciłem do tamtej i przyznam się, że dziwny byłem odrzucając ten rodzaj muzyki :< Karolina wie co robi, ma pomysł na siebie i swoją twórczość. Mimo tego, że zamiast 50 tys fanów na facebooku ma niespełna 4 tysiące, nie prowokuje skandali, nie robi nic na siłę tylko to po by być puszczaną co godzinę w esce,  to chwała jej za to. 



Po odsłuchaniu najnowszej płyty słychać, że Karolina zrobiła krok do przodu. Piosenki nabrały nieco innego charakteru, brakuje mi słowa, żeby napisać dokładnie jakiego. W każdym razie są 'specyficzne' : ) Natomiast teledyski są już na naprawdę wysokim poziome. Powstały w Savannah - jednym z miast w USA. 'Mimochodem' od razu kojarzy mi się z 'Young blood' zespołu The naked and famous czyli jednej z piosenek, które będę uwielbiać wiecznie i wydaje mi się, że z 'mimochodem' może być podobnie : ) Z resztą sami obczajcie oba klipy : )




Poza tym Karolina jest rewelacyjną autorką tekstów, czego przekonacie się po odsłuchaniu płyty. Pisze także utwory dla różnych artystów, między innymi dla Edyty Górniak i Łukasza Zagrobelnego. Na najnowszej płycie możemy również usłyszeć Dawida Podsiadło, którego Karolina znała już przed X-factor'em. Mnie jej muzyka bardzo uspokaja, szczególnie teraz na 2 dni przed jednym z największych stresów w historii roku 2012. Dobra produkcja, bardzo dobry głos Karoliny, relaks dla uszu! : ) Po raz kolejny doceńmy to co mamy! Bo jak widać mamy całkiem sporo tzw. nieoszlifowanych diamentów : )



Piosenek z płyty można odsłuchać np. TUTAJ
Polecam też oficjalnego facebook'a Karoliny o TUTAJ



Zapraszam do słuchania, bo naprawdę warto! A ja osobiście życzę Karolinie licznych, a zarazem jak największych sukcesów.





Komentarze

Popularne posty