#44 Open'er Festival

Zaczął się słynny Heineken Open'er Festival. Nie do końca moje klimaty, aczkolwiek podejrzewam, że gdybym był tam na miejscu i miał możliwość posłuchania do dziś nie znanych mi zespołów na żywo to pewnie nie jeden przypadłby mi do gustu : ) W każdym razie na youtube jest oficjalna relacja LIVE! Dlatego wszystkim nieco znudzonym w domu polecam! :d Ja osobiście nie mogę doczekać się koncertu THE TING TINGS, których przeuwielbiam! No ale do 23 jeszcze duuużo czasu. Wieczorem ruszamy na mały trip, w końcu ponoć mamy Dni Wschowy? W sobotę główną gwiazdą ponoć jest Hania Stach, którą puszczają na rebel.tv więc może (podkreślam MOŻE) nie będzie az tak źle jak może się wydawać na pierwszą chwilę. W każdym razie będą cukierki spadać z nieba więc czego chcieć więcej?! Wixa na maxa.


W weekend kolejny wywiad, tym razem z moją nową miłością 2012 roku pod względem muzycznym! Sam już się nie mogę doczekać, aż dostanę odpowiedzi na maila : ) Więcej szczegółów wkrótce!


MIŁEGO POPOŁUDNIA.
I'm addicted.

Komentarze

Popularne posty