#60 Sophie Ellis Bextor!



Jestem pewien, że kojarzycie Sophie mimo tego iż ostatnio w Polsce głos o niej trochę zaniknął. Ale pewien, że nie tylko u nas, bo najprawdopodobniej po prostu zrobiła sobie chwilową przerwę ze względu na ciąże. No ale nie o to tu chodzi... W każdym razie ja przypomniałem sobie o niej właściwie wczoraj, gdy występowała na 'gali' Eska Music Awards 2012. Jej kariera zaczęła się w 2000 roku, kiedy to nagrała pierwszy singiel Groovjet (no jestem pewien, że go znacie!), który w sumie trochę niespodziewanie wspiął się na szczyt list przebojów w Wielkiej Brytanii. No a później już poszło. W 2001 pierwsza płyta i 2 myślę znaczące piosenki dla jej kariery czyli raczej na ogół znane 'Murdered on the dancefloor' i trochę mniej popularne u nas 'Get over you'. Później druga płyta w 2003 roku znacznie mniej popularna w Polsce (a może i w ogóle?). Trzecia płyta z 2007 potwierdziła jej sukces z 2000 roku. Do dziś pamiętam jak w radiu, na vivie i gdziekolwiek się tylko dało leciało 'Catch you'. Genialne nagranie szczególnie, gdy po tak długiej przewie się do niego wróci <3 Drugi singiel  z tej płyty również potrafi nieźle wbić się w pamięć. Ja mam do niego mega duży sentyment i naprawdę lubię sobie go od czasu do czasu puścić. Mówię tu o 'Me and my imagination'. W zeszłym roku pojawiła się czwarta płyta 'Make a scene", z której właśnie pochodzą hity takie jak: - naprawdę fajnie brzmiące 'Not givin up on love' czy też przeokropna rąbanka o nazwie 'Can't fight this feeling', no ale każdy woli co innego, generalnie kwestia gustu. Jakiś czas temu zobaczyłem na MTV (oczywiście nie polskim, gdyż trudno tu o muzykę) klip do trzeciego singla z tej płyty i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony, bo naprawdę świetny numer. Taki w 100% w stylu Sophie. Na końcu notki zostawiam kilka teledysków. Miłego słuchania.



A po wczorajszym wieczorze odczuwam jakiś zastój jeśli chodzi o polską muzykę popularną. Nie wiem czy wy też macie takie wrażenie? No ale co zrobić.

Ps. Zachęcam do głosowania na obecną królową popu. Ostatnie godziny w starciu Shakira vs. Katy Perry. Głosujemy! :)


pierwszy singiel

Komentarze

Popularne posty