#52 Ellie Goulding



Mam nadzieję, że wszyscy znają tą panią, bo dziś właśnie o niej : ) Mój brytyjski numer jeden? Trudno powiedzieć, aczkolwiek jej muzyka ma to 'coś' co totalnie łapie mnie za serce, sprawia, że mam ciarki i takie tam. Trudno wyrazić muzykę słowami, dlatego nie będę się rozpisywał jak bardzo uwielbiam Ellie. Każda piosenka którą stworzy ma ten specyficzny charakter, a gdy tylko usłyszysz jej głos to wiesz, że to ona i nie ma tu żadnej szansy na pomyłkę. Zabiera Cię do zupełnie innego świata, lekko elektronicznego, lekko popowego, czasami nawet delikatnie alternatywnego.




Ellie brytyjska wokalistka, która w grudniu skończy 25 lat. Nagrała dwa albumy: pierwszy - 'Lights' w marcu 2010 roku, który w Wielkiej Brytanii osiągnął 1 miejsce na liście Billboard, oraz drugi - 'Bright Lights' już w listopadzie 2010 roku - była to reedycja krążka poprzedniego. Za czasów szkolnych nauczyła się grać na gitarze, którą to można usłyszeć w wielu jej piosenkach. Ellie jest też autorką wielu tekstów. Media podają, że jeszcze w 2012 roku ma ukazać się jej kolejny album, aczkolwiek nigdzie nie słyszałem jakiś konkretniejszych szczegółów więc jeśli do tego dojdzie to raczej na sam koniec 2012 roku. Ellie była rownież supportem w ogromnej trasie koncertowej Katy Perry oraz (na samym początku kariery)  Little Boots. Ellie współpracuje również z raperem Tinie Tempah (pozwólcie, że nie będę tego odmieniać :) ), z którym nagrała bodajże 2 kawałki (z czego jeden trafił do sieci wczoraj i można go bezpłatnie i legalnie pobrać klikając TU bądź po prostu posłuchać na soundcloudzie)



Pewnie się powtórzę, ale dla mnie jej głos i wszystkie single mają zupełnie inny charakter, którego nigdzie indziej nie znajdziecie. Ellie jest jedna i jedyna w swoim rodzaju. Zachęcam do posłuchania, oglądania teledysków itp, bo naprawdę warto. Mnie zupełnie porwała do swojego świata i powiem wam szczerze, że nie mam zamiaru wracać : ) 


Komentarze

Popularne posty