#72 halcyon!

Niesamowicie dobra wiadomość dla mnie (i mam nadzieję, dla niektórych z was również) dziś :) Już 8. października ukaże się najnowsza płyta Ellie Goulding! Nawet nie wiecie jak się cieszę, gdyż naprawdę trochę czasu minęło od momentu wydania przez nią pierwszej płyty (a później jej reedycji). Jestem bardzo ciekawy w którą stronę pójdzie Ellie i czy uda jej się utrzymać wciąż ten ogromny poziom i formę, dzięki której tak bardzo ją uwielbiam już od bardzo dawna :) Ostatnio (po jakże ogromnie długim czasie) w Polsce zaczyna robić się o niej głośno. Jest to oczywiście za sprawą tego iż Ellie zaczęła również odnosić spory sukces w stanach, a jaka jest formuła później to wszyscy wiemy -.-' Ale przynajmniej mogę powiedzieć: I KNEW IT, BEFORE IT WAS COOL :D

link do notki o Ellie : KLIK

najprawdopodobniej właśnie tak będzie wyglądać okładka albumu :) przynajmniej tak dziś napisała Ellie :)

a teraz do rzeczy - moi drodzy tak to już jest - starzeję się.  Teoretycznie trochę ponad pół godziny temu skończyłem dziewiętnaście lat! najprawdopodobniej wiek przeogromnych zmian, które mam nadzieję jednak nadejdą. ale na szczęście jeszcze nie od jutra. równocześnie jest to ostatni rok w epoce nastolatków - to chyba do czegoś zobowiązuje :D no ale nie ma co się rozpisywać, trzeba iść spać, bo jutro bardzo intensywny dzień, który mam nadzieję okaże się być jednym z najlepszych dni tych wakacji <3 trzymajcie się!

Komentarze

Popularne posty